صفحات

2015/09/19

معرفی آهنگ / امید جامع

سلام دوستان عزیزم
امروز میخوام یه خواننده ایرانی کمتر شناخته شده را به شما معرفی کنم. کسی که تا الان فقط 5 تا کار منتشر کرده و هنوز اوله راهه. "امید جامع" خواننده 24 ساله متولد 4 آذر 1369 که سال 1386 اولین ترک خود را منتشر کرد؛ دوتا از کارهای او به نام "یادم رفت" و "چند سال از دنیام" را تا الان شنیدم که واقعا عالی بودند. بسیار گوش نواز و زیبا... جفتشون را برای دانلود گذاشتم؛ امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید.

(برای دیدن ادامه مطلب و دانلود آهنگ روی Read More کلیک کنید) 

The Overnight / معرفی فیلم

نام : شبانه / The Overnight
ژانر : کمدی / رازآلود
سال تهیه : 2015
کارگردان :  Patrick Brice
بازیگران : Adam Scott, Taylor Schilling, Jason Schwartzman
کشور سازننده : آمریکا
نمره سایت IMDB : 6.4 از 10
نمره من : 75 از 100
آیا فیلم قابلیت مشاهده همراه خانواده را دارد : خیر
خلاصه داستان : الکس، امیلی و فرزندشان آرجی به تازگی به لس آنجلس نقل مکان کرده اند که به صورت اتفاقی با زوج عجیبی به نام کرت و شارلوت که فرزندی همسن آرجی دارند، آشنا میشوند. قرار است برای آشنایی بیشتر الکس و امیلی به خانه کرت و شارلوت بروند؛ هرچه شب مهمانی بیشتر پیش میرود، اتفاقات عجیب تری رخ میدهد و...
توضیح من : فیلمی که این دفعه میخوام بهتون معرفی کنم، فیلمیه که تازه خودم دیشب دیدم و خوشم اومد. یه فیلم یکم نامتعارف و عجیب، اما خنده دار و سرگرم کننده. البته منتظر کمدی هایی در سبک چارلی چاپلین نباشید؛ ولی با این فیلم هم خواهید خندید. فیلم سر راست و ساده بیان شده و اوقات خوشی را برای شما ایجاد میکنند و میتواند یه تجریه "جالب" باشد.

Martha Wainwright-bloody mother fucking asshole / معرفی آهنگ

سلام خدمت دوستان عزیزم
اولین آهنگی که براتون در نظر گرفتم، اهنگی که همین الان هم دارم بهش گوش میدم؛ آهنگ bloody mother fucking asshole از Martha Wainwright هست. این خانم در 8 می 1976 در مونترال کانادا به دنیا اومده. سبکی که کار میکنه بیشتر فلک-راک (یا سبکی که تقریبا میشه گفت تلفیقی از سبک های محلی و سنتی با سبک راک است). ازدواج کرده و دوتا فرزند داره. منتقدین معمولا نقدهای مثبتی ازش میکنن چون هم کارش قابل قبوله و هم اینکه فعالیت های مدنی و اجتماعی زیادی داشته (در عرصه مبارزه با ایدز و...)
البته باید بگم که یه مقدار غیرمعموله که ما در آهنگ هامون از کلمات رکیک استفاده کنیم، ولی خب در هنر آن طرف جهان، خیلی غیرمعمول به حساب نمیاد. متن شعر و ترجمه اون را هم براتون میزارم؛ جالبه!..ز گین الان دارم بهش گوش میدم؛ نگی که همین الان دارم بهش گوش میدم؛

(برای دیدن ادامه مطلب و دانلود آهنگ روی Read More کلیک کنید) 

درباره خودم

سلام
دوست دارم اسمم پارسا باشه، بیست و یکی دوساله دانشجوی رشته طراحی لباس در دانشگاه (!) امام جواد. از یه خانواده پنج نفره میام که بچه ها همه پسر هستن و من هم آخریشون. این وب رو راه انداختم تا درمورد چیزایی باشه که توی جهان بیشتر از همه دوستشون دارم (البته مشخصا به غیر از خانواده ام)؛ " طراحی لباس، فیلم، موسیقی و ادبیات ". خب یه سری چیزای دیگه هم میزارم اینجا، مثلا نظرم درمورد اساتید و... . (قراره جالبه باشه)
اگه بخوام یکم درمورد خودم بگم؛ اصالتا مشهدی ام که یزد تنها زندگی میکنم. مجردم و شغلم تدریس زبان است. موزیک زیاد گوش میدم؛ شاهین نجفی، radiohead، بعد از حدود 30 سال هنوز QUEEN؛ هایده و داریوش و شاید هم حتی حمیرا... ;)
شوخم و منظم و... فعلا چیزه دیگه ای به ذهنم نمیاد. تموم